Zjistí-li host vadu je oprávněn uplatnit reklamaci. Host reklamuje vadu neprodleně u pracovníka, který službu hostovi poskytnul. O uplatněné reklamaci rozhodne pověřený pracovník ubytovatele. V případě nutnosti bude sepsán reklamační protokol, v němž bude uvedeno, v čem vada spočívá. Pověřený pracovník je povinen po posouzení rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 7 dnů.
Reklamaci uplatňuje host kontaktováním ubytovatele. Pokud to povaha reklamované služby vyžaduje, je nutné, aby host při uplatňování reklamace předložil rovněž věc, u níž vadu reklamuje.
Při poskytování ubytovacích služeb má host právo požadovat odstranění vady, vztahující se ke způsobilosti a vybavení ubytovací jednotky. Nelze-li vadu odstranit, bude poskytnuto náhradní plnění služby. Není-li možno poskytnout náhradní plnění, bude poskytnuta sleva z cen služby.
Spotřebitel při uplatňování reklamace předloží doklad o zaplacení služeb, jejichž chyby reklamuje.
Tento Reklamační řád vstupuje v platnost a účinnost dnem 1.6.2022